Veljeni osaa mitä vaan, niinpä hän rakensi minulle näin ihanan kesäkeittiön.
Kummityttären mies oli vähän apuna kattoa rakentamassa. Minä tietenkin toimin hanslankarina, ja saumasin nuo kaikki tiilien saumat. Tein muurauslaasti, kannoin tiiliä sekä olin apuna aina kun lisäkäsiä tarvittiin.
 


Somistin kesäkeittiön verhoilla.

 
 
Tässä kesäkeittiön hellalla olen keittänyt kaikki mehut sekä hillot. Mikä parasta saanut tehdä ulkona ruokaa, eikä ole tarvinnut seisoa sisällä hellan äärellä.



Betonista valoin laatat sisään käyntiin.


 
Makkaraa ja lihaa on tullut grillattua tavallista enemmän. Yleensä en syö kuin pari grillimakkaraa kesässä, ja nekin tulisia.
 
 
Mutta tänä kesänä olen tykästynyt valkosipuli sinihomejuusto grillimakkaraan niin kovasti, että illallakin olen viritellyt makkaran paisto tulet. 
Aamulla täällä satoi kaatamalla vettä mutta nyt paistaa aurinko.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille.